نفت پتانسيل قهرماني در دو جبهه را دارد

کمال کامیابی‌نیا گفت: آقای منصوریان به من لطف دارند اما راستش را بخواهید سبک بازی ام بیشتر شبیه به آندو است. به هر حال هر دوی آنها بازیکنان بزرگی هستند اما به شخصه فکر می کنم سبک بازی بیشتر شبیه آندو است تا جواد. من خودم خیلی امیدوار هستم که بتوانم به روند خوبم ادامه دهم و به هدفم که پوشیدن پیراهن تیم ملی است برسم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که اگر قرار بود در نظرسنجی بهترین هافبک شرکت کند به چه کسی رای می داد، پاسخ داد: از نظر من امید ابراهیمی و آندو تیموریان هر دویشان خیلی خوب هستند. آندو در تیم ملی خیلی خوب کار کرد و در باشگاهی به دلیل یکسری مسائل و جابجایی ها بدشانسی آورد اما برعکس او امید ابراهیمی در لیگ خیلی خوب کار کرد و به نظر من هر دویشان قابل احترام هستند.

بازیکن نفت در مورد بازی با الشباب عربستان نظرش را اینگونه بیان کرد: صددرصد ما لیگ را فراموش کرده ایم و با تمام توانمان پا به بازی فردا می گذاریم تا 3 امتیاز را بگیریم و در گروهمان صعود کنیم. امیدوارم هواداران در استادیوم آزادی مقابل یک تیم عربی به ما کمک کنند، بازی اول کمی کم تجربه بودیم اما رفته رفته بهتر شدیم و خیلی تمرکز کردیم، همه بازیکنان و کادرفنی تمرکزشان روی سه امتیاز این دیدار است.

کامیابی نیا در پایان در مورد قهرمان شدن نفت تهران در سال 93 افزود: درست است ما قهرمان سال 93 شده ایم اما 7 بازی باقیمانده و زود است که آینده را پیش بینی کنیم و صدرصد باید قهرمان لیگ بشویم. ما هنوز با فولاد و تراکتور بازی نکرده ایم و قطعا همه بازی ها در لیگ سخت است. امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و قهرمان شویم. تیم نفت پتانسیل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: کمال الدين کاميابي نيا , نفت تهران ,

تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 ا 13:20 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.